reklama

Odkaz Mužovi na M

Sú muži, na ktorých do konca života nezabudneme. Sú muži, na ktorých by sme najradšej zabudli. Bol si jedným z oboch. Ty. Muž na M. Amen.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ty. Muž na M. Vravel si, že si ťa zaslúžim celého. Že si ma z nepochopiteľných príčin nedokázal milovať celým srdcom. Že nejaká časť tvojho ja bola jednoducho navždy chladná. Že som ťa naučila milovať. Že... Z tvojich očí vystupovali slová, ktoré ma pomaly ale celkom isto zabíjali. Zarmútili. Nenávidela som sa a zároveň som ťa neskonale milovala. Bol si mojím stredobodom vesmíru. Mohol si ním byť dodnes. Ty vieš, že si bol pre mňa všetkým a šla by som za tebou i na kraj zemegule. Ty vieš, že by som pre teba bola schopná mariť ľudské životy i sama zomrieť. Radšej si však ušiel. Musel si. Nie predo mnou. Pred sebou...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sviece zhasli. Nádej vyprchla. Musela som vsiaknuť realitu všetkými svojimi pórmi. Dlho som blúdila tak ako blúdi duša neznámym veľkomestom počas upršaných letných nocí. Bolel si ma. Každá spomienka na teba ma kúsok po kúsku dusila. V momentoch, ktoré som horko sama prežívala sama so sebou som zvykla fantazírovať aké by to bolo, keby... Keby som ťa nenechala ísť. Keby si neodišiel. Keby bolo všetko inak. Zachvátilo by nás raz šťastie oboch?

Potom. Raz. Keď už malo byť všetko dobré. Zmierili sme sa. Na chvíľu. Pád. Hádka. Hrom. Nedokázala som na teba ani pomyslieť.

Bol si pre mňa Michalom, ten výnimočný zjav. Krásny a bez citu. Ten nebezpečný, ktorý nechce ísť s pravdou von. Michal, ktorý ti vytvorí dokonalú ilúziu lásky, hodinové šťastie. „Keď plačeš si veľmi pekná.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Strácala som sa v tebe. V tvojej perverznej šialenej a tak veľmi milovanej hlave. Premenlivý ako moje nálady. Vedel si... Dnes ťa vidím ďalej. Úspešný pekný mladý muž obklopený peknými mladými ženami. Možno si sa zmenil. Možno..

Som inde. Kedysi si napísal, že ma stretneš s neznámym a až vtedy budeš cítiť ľútosť. Vraj si zaslúžim byť tvojou chybou. Vraj bude všetko inak. Lepšie? Neviem. Som stratená. Dnes, keď sedím pri neznámom a drží ma za ruku som si istá, že ma ľúbi. Som šťastná, keď sa smeje. Som šťastná, keď vidím, keď som s ním. Som šťastná, že je šťastný. Zúfalstvo a neistota ma opustili a ušli dakam do hmlistých diaľav. Avšak zachvacuje ma láska? Naozaj?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stretávam ťa tam vonku niekde na ulici, ktorá sa nápadne podobá na jednu z tých londýnskych vlhkých a neznámych. Stretnú sa nám pohľady a tvoje oči vzápätí smerujú na klzký chodník a na rozbitú fľašu zelenej farby. Pichne ma pri srdci a dusím sa. Nemôžem dýchať. Nereagujem, len pevnejšie držím ruku môjho neznámeho.

Zachvátila ťa ľútosť. Smútok. Nostalgia. Na maličkú chvíľku. Jediná. Zajtra už opäť budeš verne hrať svoju úlohu večne nedobytného Muža na M. Pár ráz ťa ešte pochytí myšlienka na nás, no už nikdy nie bolesť. Bolesť, ktorá ma škrtila, rezala mi svojimi črepmi žily a znevažovala ma z pozície ľudskej bytosti. Prázdno. Vyprahnutá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zabúdala som. Zabúdala. Toľko ráz. Trpkými tekutinami a tabakom hasila svoj žiaľ. Padala do bezodnej priekopy. Neznámy ma však vytiahol na svetlo sveta. Vytiahol ma zo spletí pomyslených tunelov. Bozkával moje ruky ako páni v starých čiernobielych filmoch svojim vyvoleným dámam. Otvoril sa mi. Počúva ma. Vzal ma pod svoje krídla. Deň čo deň ma miluje. Ja som opäť ja. Teraz. Tu. Ja. Navždy.

Sú muži, na ktorých do konca života nezabudneme. Sú muži, na ktorých by sme najradšej zabudli. Bol si jedným z oboch. Ty. Muž na M. Amen.

Obrázok blogu
Diana Bieliková

Diana Bieliková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slová. Verše. Strofy. Písanie pre mňa znamená všetko, čo mám. Písanie som ja. Písanie si ty. Zoznam autorových rubrík:  Pre svetSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu