reklama

Muž na M...

V temnote vidím tvoj úsmev. Moje oči stali sa jasnejšími. Cítiš moje teplo na svojej koži? Nehanbi sa. Posadnutosť. Dobrovoľne posadnutá. Ovinutá tvojimi chápadlami, z nadvlády ktorých sa je takmer nemožné vymaniť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Muž na M. Nedávno ešte chlapec žijúci v neveľkom meste. Mohol by pripomínať tichý, nie veľmi výrazný typ človeka s prekrásnymi modrými očami, ktorých pohľad však dokáže zmraziť až do špiku kosti. Hlas, ktorý hladí i karhá zároveň. Dnes už dospelý muž, plný ambícii a cieľov. Mal byť milovaný a šťastný...

Vzduch bol v tom období taký chladný, že po vydýchnutí sa tvorili obláčiky pary. Snežilo.
Zvykol sedávať na preľudnených miestach a pozorovať chaos, lásky, strach, pýchu a zhrozenie vôkol seba. Svoje alebo sebou prikrášlené a okorenené príbehy a deje zvykol zachytiť na papier. Písanie pre neho znamenalo všetko. Vášeň. Zmysel bytia. Láska a nenávisť. Odvaha a strach. Panika a znovuzrodenie. Mal pocit, že všetko treba zvečniť na papier. Že každá kapitola má svoj osobitý význam v jeho svete. Nik však nemal dovolené nazrieť do jeho kapsúl času, ktoré postupne zachytávali priebeh života. Nikomu nedovolil nazrieť do jeho samotného.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Muž na M, ktorého slová dokážu nejednu ženu dobyť, na smrť dokopať, zmučiť i dostať do hladiny rozkoše v jedinom momente. Dokáže vytvoriť dokonalú ilúziu lásky. Už pri prvom stretnutí by mal vymeniť svoj ľúbezný šepot do uška za odkaz a výstrahu všetkým jeho nádejným múzam, princeznám a ženám s bosými bielymi nôžkami: „Nechceš už žiť? Zamiluj sa do mňa. Ja ťa zničím. Zabijem a vypitvem. Tvoje duchovno upadne do večného zabudnutia. Zostane z teba len hŕstka prachu, ktorú možno, len možno, jedného dňa niekto roztrúsi na úpätí jedného z Tatranských vrcholcov. Miluj ma a zbožňuj. Avšak len na chvíľu. Chvíľočku, ktorá ak ma omrzí o čosi skôr ako si očakávala, znenávidíš sa. Znenávidíš všetko a všetkých. Budeš sa hrabať späť k nebesám, zachytávať sa pomyselných lán zhora a hľadať svetlo na konci spletí tunelov, no ja všetky cesty odrežem čepeľou skalpela, na ktorú si sa nechala zlákať. Čepeľ mojich slov, sľubov a tebou vysnených skutkov.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Muž na M. Cítim tvoje teplo na. Ešte dnes. Muž na M, ty, ktorý svojím zjavom, no najmä svojou bezcitnosťou pripomínaš severana. Ty, ktorý si zlomil tak mnoho sŕdc. Ty, ktorého pokožku dodnes ochutnávam vo svojich snoch. Ty. Máš pravdu. Nepýtaj sa prečo. Máš pravdu.

V temnote vidím tvoj úsmev. Moje oči stali sa jasnejšími. Cítiš moje teplo na svojej koži? Nehanbi sa. Posadnutosť. Áno, posadnutosť je stav, v ktorom sa žena ocitne, ak je v tvojej blízkosti dlhšie ako je nutné. Dobrovoľne posadnutá. Ovinutá tvojimi chápadlami, z nadvlády ktorých sa je takmer nemožné vymaniť.

Muž na M. Chcem cítiť tvoj dych na mojom krku, na mojich pažiach. Tvoje dlane na mojich dlaniach. Tvoje pery na bruškách mojich prstov. Jeden po druhom. Zaboriť sa do jamky na tvojich lícach. Utápať sa v tvojich nádherne hlbokých a šialene chladných modrých očiach. Chcela by som ťa nechcieť. Chcela by som ťa nepoznať. Nemilovať tvoje chybičky krásy. Nespoznať tvoju vôňu, keď ráno prídeš za mnou a dáš mi bozk na čelo, nespoznať vôňu tvojich nepoddajných vlasov, ktoré tak veľmi zbožňujem. Nevedieť, aké je byť v tvojom náručí. Vtedy, keď nemusím vnímať realitu, vtedy keď ťa vdychujem, vtedy keď splyniem s tebou, vtedy keď ja som ty a keď ty si ja.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Túžila som sa na teba hnevať. Mnohokrát. Mala som tisíc dôvodov, prečo ťa znenávidieť. Možné by to však bolo uskutočniť, len ak by sme existovali v dokonale robotickom svete bez citov. Bez extázy. Bez eufórie. Bez podlamovania kolien, keď ťa vidím prichádzať s frajerským úškrnom a neslušnou poznámkou za uchom. Nie je to láska. Je to niečo dôvernejšie. Niečo mne bližšie. Ty.

Muž na M. Extáza. Zmysel mojich zmyslov. Chuť mojich chutí. Navždy. Ty. Muž na M.

Obrázok blogu
Diana Bieliková

Diana Bieliková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slová. Verše. Strofy. Písanie pre mňa znamená všetko, čo mám. Písanie som ja. Písanie si ty. Zoznam autorových rubrík:  Pre svetSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu